Bu Döneminde sonuna Geldik . . .

The final chapter from “Trilogy of Light” by .

Sayın nadide blog okuyucularım,

Her nerde yaşıyor yada yaşatılıyorsanız, sorumluluk duygusu içinde size haber vermek isterim ki, artık bu dönemin de sonuna geldik. “Bu ne dönemiydi ki yahu ?” derseniz, artık bundan böyle hergün içerik postalamayacağım. Normal bir blog yazarı gibi, haftada yada ayda 1-2 (hadi bilemedin 3-4) şey paylaşacağım, ama böylelikle paylaşımlarım daha içerikli ve derin olmasını sağlayacağım.

Şu ana kadar, hayatımda belli bir dönem severek daldığım kung-fu ve wuxia filmlerinin tanıtımına ağırlık vermiştim.  Bu filmlerle birlikte benim internette orda burda rastladığım ilginç şeyleri de paylaşarak, hergün içerik postalamada bir sıkıntı çekmiyordum. Malum internette malzeme zaten bol, ve uzakdoğu dövüş filmleride zaten binlerce… Yinede buna rağmen, yani hergün içerik basmama rağmen, hala hepsini bitiremedim… ve elbette tüm bunları bitirmek için 1 ömür bile azdır bence…. Ama en azından görece en sevdiklerimin “sadece bir kısmını” bu alanda gösterebilme fırsatım oldu. Bundan böyle ise, gene ara ara film tanıtımı, altyazı yapmakla beraber, artık daha seyrek ama daha dolu ve içerikli postalama yapmaya çalışacağım.

İlerki zamanlarda fırsatım oldukça, gene çeşitli oyun tanıtımları, daha çok wuxia türünde olan filmler, ve bazı “franchise”lerin (yada film-dizi-oyun serilerini) tanıtımlarını yapmaya çalışacağım. Buna ek olarak, savaşçılık ve silah konseptleri, ilginç couture’ler, felsefeler ….vb … ilerde nice ilginç bulacağım şeyleri paylaşmayı da düşünüyorum.

Bu arada geçen aylarda, bir arkadaş vasıtasıyla Wang Yu‘nun bazı nadir filmleri elime geçti. Bilmeyenlere belirteyim; Wang Yu’nun sinema kariyeri Shaw Kardeşleri öncesi ve sonrası olarak ikiye ayrılır. Shaw kardeşler yapım şirketindeyken çektiği filmler görece daha kolay ulaşılabilir durumdayken (Tiger Boy hariç), Shaw Kardeşlerden ayrıldıktan sonraki çevirdiği bazı filmler oldukça zor bulunmaktadır. O nedenle bu filmler elime geçtiğinde gerçekten bayram etmiştim. Bunlardan Silver SpearMa Su Chen ve Shangai 13‘ün altyazısını yapıp geçenlerde sundum. Sırada ise daha 8 nadir filmi daha var, fırsatını bulabilirsem onlarıda çevirmeye çalışırım… Eğer sizinde bu tür filmlerden altyazı isteğiniz olursa yorumlar kısmında öneride bulunabilirsiniz. Ama lütfen unutmayın, her deli saçması filme çeviri yapmıyorum, Sadece beğendiklerime yapıyorum. Çünkü tüm bu altyazıları büyük bir emek ve sabırla yapmama rağmen, tamamen gönüllü olarak yani herhangi bir maddi karşılıksız (bedava) hazırlıyorum. Bu emeklerimden maddi bir karşılık almadığım için manevi bir karşılık alabileceğim filmlere, yani içinde beğendiğim bir oyuncu, yönetmen varsa yada konusu gerçekten iyise, altyazı yapıyorum. Ne demek istediğimi, hangi tür filmleri sevdiğimi daha iyi anlamak için, film listesini inceleyebilirsiniz. Kısacası önerilere herzaman açığım, ama destekli atın !

İşte böyle … Umarım şu ana kadar olan içeriklerden keyif almışsınızdır ve ilerki içeriklerden de keyif alabilirsiniz. En yakın zamanlarda süprizlerle tekrar görüşmek üzere. Son olarak havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun ! ^_^

One thought on “Bu Döneminde sonuna Geldik . . .

  1. Ellerine,emegine,zihnine saglik.Boyle bloglar,kafa dengi insanlar ve paylasimlar kolay bulunmuyor.Saglicakla kal…

Leave a Reply

