Yeni Sezon açıldı, :) !

'A warrior's ultimate act is to lay down his sword.' Hero (2002) 

İçimde kalan son bir kaç film ve içeriğin daha paylaşımını yapabilmek için, 2. sezonuma başlamış bulunuyorum. Gerçi ben tatildeyken gündem de bayağı yüklenmişti, ama çok fazla güncel olaylar üzerine yorum yapmadan (Zaten yeterince yorumcu var :P), bu sezon da gene, biraz kafa dağıtma birazda değişik şeyler sunma maksadı ile, alternatif gündem dışı konular, yani tamamen benim ilgi alanımda olan şeyleri paylaşıp, kenara çekileceğim. İster bakın yada bakmayın ! 

Tatildeyken attığım son 2 postumda da değindiğim gibi; bu sezonu, büyük bir çoğunlukla Venom ekibinin filmlerine ayırdım. İlerleyen günlerde bu ekibin filmlerini ve kendilerinin tanıtım yazılarını paylaşıma sunacağım. Bu filmlerden başka, Cheng Pei Pei, Yueh Hua, Ti Lung ve David Chiang‘dan bazı retro wu-xia filmleri, ve ayrıca sevdiğim bazı görece modern ve-veya popüler Wuxia filmlerininde kısa ve öz tanıtımlarını yapmayı planlıyorum. Ne yazık ki şimdilik, youtube pek yükleme yapamayacağım, ve filmleri gömülü Türkçe altyazılı bir şekilde VK siteyine yüklüyorum (Çünkü eklemeli altyazı desteği yok).

Film tanıtımlarının dışında, diğer konularda, mesela; bazı sanat konsept, video oyunları, wuxia konseptine uyan bazı dünya sineması örnekleri … vb şeyler olacak. Elbette tüm bu blog’un içeriği sadece tek bir kişi (yani ben) tarafından sağlandığı için, hepsini bir anda sunamayacağım, yani zaman alacaktır. Geçen sezonda yaptığım gibi her gün bir post yapmaya çalışacağım gene, ama bu sezonda bazı kişisel durumlarımdan ötürü kısa aralar verebilme olasılığım var. Bundan başka filmler yada diğer postlar hakkınd aklınıza takılan bir şey olursa, yorumlar bölümünde bana ulaşabilirsiniz…. şimdi günün müzikli videosu ….

The new one for RUFUS from their upcoming album, ATLAS.

2 thoughts on “Yeni Sezon açıldı, :) !

  1. Hayırlı olsun.
    Bu arada kötü seyler seziyorum. Bence gayet (gayet) iyi gidiyorsun. Yaptıklarının eşi benzeri yok. Bu yüzden yapmaktan başka, insanların ilgilisi hakkında süpheye düşme. Ki sen tanıdığım en zeki insanlaran biri olduğun izlenimi verdiğin için böyle kötü sezgilere yer verecek birisi olmadığına inanıyorum (evet bu garip bir cümle oldu farkındayım). her gün aktif olup bu kadar ilginç ve hoş şey paylaşmayı nasıl başarıyorsun şaşırıyorum. Benim gönlümde Dr.Manhattan gibisin (sakın Manhattan’ada gittim deme Manhattan köprüsünden atarım kendimi).
    Şu video oyun konusunda merakım fazlasıyla arttı. Ne oynuyor olabileceğin konusunda.
    Yeni sezonda başarılar.

    • Yorumunun ilk yarısını pek anlamasamda, ilgin için teşekkür ederim. Aslında çeşke baklayı ağzından çıkarsanda, ne tür kötü şeyler sezdiğini öğrenebilsek. Böyle meraklandırma insanı @_@.
      Blog içeriğine gelirsek; Daha önce dediğim gibi ben sadece bana ilginç gelen şeyleri paylaşıyorum. Tüm bu paylaşımlarım zaten, çoğunlukla, internetin değişik köşelerinde dağınık halde duran şeylerdir. Benim yaptığım ise bunları kombine edip, kendimce sunmak, o kadar. Zaten Belli bir sistematiğe oturtunca, blog içeriği yazmak, e-mail yazmak kadar basit bir şey olabiliyor.
      Video oyunları olarak ise, geçmişte (zaman bulabilip) oynadığım bazı nostaljik GBA ( mesela bunlar; https://renklisheyler.wordpress.com/2012/05/25/nostalgia-of-game-boy-advance/) oyunlarını tanıtmak istemiştim. Bunlar elbette şimdiki zamanın aşırı gelişmiş konsol oyunları gibi olmasada kendi çaplarında oldukça klass oyunlardır. Kısacası temin verdiğim linkteki oyunları tanıtacağım , o kadar. Belki vaktim olursa, bazı eski PC oyunları ve klasikleşmiş oyun serilerine (mesela metal gear serisine) girebilirim.
      Ayrıca son olarak, Manhattan’a ne yazık ki gidemedim ama Watchman filmini izledim, ;). Açıkçası benim yaptığım şeyleri yapmak için, kendisini oraya buraya kopyalayan bir Dr.Manhattan olmak gerekmiyor. Aslında benimde normal insanlar gibi günde sadece 24 saatim var, ama farkım tercihlerimde. Bazıları boş vaktini ufka bakıp sigara içerek, bazısı ekürüsi ile geyik yaparak, ve bazısıda facebook gibi yerlerde saatler harcayarak geçirir. Ben bunları yapmayıp blog yapıyorum. Şimdi kalkıp, mesela sigara içen birine “sen hergün sigara içmeyi nasıl başarıyorsun” yada “sigara içmeye nasıl vakit bulabiliyorsun ?” diye sormayız, değil mi ? (sigara yerine, facebook yada arkadaşlarla geyiği koyabilirsin). Kısacası ben boş vaktimin bir kısmını böyle harcamaya, böyle oyalanmaya karar verdim.
      Neyse, umarım gelecek içerikler de hoşuna gider. İyi eğlenceler !

Leave a Reply

